artykuły biurowe i papiernic

Biurko z szufladą

Biurko jest chyba najbardziej charakterystycznym elementem wyposażenia biura i jako pierwsze przychodzi na myśl, jeśli chodzi o pracę biurową. Bez względu na to czy biurko postawione jest w domowym gabinecie czy wielkiej przestrzeni biurowej, bardzo ułatwia i usprawnia pracę, wyznaczając osobistą przestrzeń pracownika. Odpowiednie biurko jest bardzo ważne, zwłaszcza dla osób pracujących w domu! Wbrew pozorom, siedzenie przy biurku pozwala lepiej skupić się podczas pracy, łatwiej też oddzielić biuro od reszty domu. Dodatkowo, siedzenie przy biurku z pewnością lepiej wpłynie na kręgosłup, niż leżenie z komputerem w łóżku czy praca na kanapie. Wybierając biurko, warto rozważyć biurko z szufladą, w której można trzymać artykuły biurowe i papiernicze, ważne dokumenty lub rzeczy osobiste.

Wybór biurka z szufladą

Biurko z szufladąWybór odpowiedniego biurka jest szalenie ważny. Niestety, pracownicy prywatnych firm lub korporacji, rzadko mają wpływ na jego wybór. Jednak urządzając domowe biuro, ma się ten komfort, że można kupić idealne biurko. Planując biuro warto postawić na biurko z szufladą, w której z łatwością schowa się wszystkie niepotrzebne rzeczy, zachowując porządek i ład na blacie. Można zdecydować się na biurko z jedną dużą szufladą, najczęściej umieszczoną po środku blatu, lub wybrać opcję z kilkoma mniejszymi szufladami, ustawionymi w słupku. Biurko z szufladą umieszczoną pod blatem powinno być na tyle wysokie, aby umożliwić swobodne siedzenie. Przestrzeń pomiędzy nogami a biurkiem powinna pozwalać na swobodne poruszanie. Wybierając biurko z szufladą warto zwrócić także uwagę na jakość wykonania. Szuflada powinna przesuwać się delikatnie, bez większego oporu. Niewielkim szczegółem, który może mieć ogromne znaczenie jest także uchwyt. Wystająca rączka może denerwować podczas codziennego użytkowania, zwłaszcza osoby, które siedzą bardzo blisko blatu.

Biurowe akcesoria w porządku

Biurko z szufladą to funkcjonalne rozwiązanie, pozwalające utrzymanie porządku. Biurowe akcesoria nie muszą leżeć na wierzchu, a schowane w szufladzie cały czas pozostają pod ręką. Artykuły biurowe i papiernicze nie muszą być wrzucone do szuflady bez ładu i składu. Dobrym rozwiązaniem jest zakup wkładek do szuflad, które dzielą ją na mniejsze przestrzenie. Najczęściej wkładki do szuflad są zrobione w taki sposób, aby pomieścić wszystkie artykuły biurowe i papiernicze, takie jak długopisy, ołówki czy małe karteczki do notowania. Jeżeli przestrzeni w biurku z szufladą jest za mało, można dokupić także nakładkę, którą umieszczę się na brzegach szuflady. Zyskuje się wtedy dodatkowe „piętro” w szufladzie. Można tam umieścić niewielkie biurowe akcesoria, które najczęściej giną, takie jak pendrive, zszywacz czy spinacze biurowe.




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *